Retouren
Ook al was je tijdens het bestellen helemaal zeker van je zaak, het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je aankoop uiteindelijk niet aan de verwachtingen voldoet. We leggen je uit hoe de retourprocedure verloopt.
Kan ik online bestelde artikelen retourneren?
Natuurlijk, geen probleem. Wanneer het bestelde artikel niet naar wens is, kun je het binnen 30 dagen naar ons terugsturen. Noot: het artikel mag niet gebruikt of beschadigd zijn en dient in de originele verpakking en met alle aanhangende labels en tags teruggestuurd worden.
Kan ik het bestelde product ruilen?
Helaas is het vooralsnog niet mogelijk om artikelen te ruilen. Je dient het artikel terug te sturen waarna wij het aankoopbedrag terugstorten. Heb je het bestelde artikel liever in een andere maat of kleur, plaats dan via onze website een nieuwe bestelling.
Ik ben mijn retourformulier/retourlabel kwijt. Wat nu?
Neem contact op met onze klantenservice; zij helpen je verder.
Hoe lang duurt het voordat het bedrag is teruggestort?
Na aankomst van het artikel in ons magazijn en verwerking, streven we ernaar het bedrag binnen drie werkdagen terug te storten (afhankelijk van de betaalwijze bij aankoop), met een maximum van 14 dagen. Het bedrag wordt altijd teruggestort naar de oorspronkelijke betaalwijze/rekening.
Hoe zend ik een artikel/bestelling retour?
Je kunt je bestelling of artikel(en) retour zenden met het bijgevoegde Return Form. Je hoeft alleen maar dit retourformulier in te vullen met opgave van de reden van terugsturen. Plak het bijgevoegde retourlabel op de doos en geef het af bij je dichtstbijzijnde DPD-afgiftepunt. Vraag bij de DPD-locatie om een bewijs van afgifte inclusief een Track & Trace code.